lördag 23 november 2019

Lite lite kvar


Nu är det inte mycket kvar, små strån som sticker ut på höger bak på höger sida. Proba Vet har gjort susen 😍😃🐎.

Vi fortsätter vår körning här på vägarna hemma, men det är jogging som gäller. Igår var hon pigg, jag har inte kört henne sen i måndags då vi haft fullt upp, men nu ska vi jogga Freja varannan dag i ett par veckor sen blir det banjobb hade vi tänkt. Igår körde jag själv med speedkarten, annars har jag och min man åkt i dubbelsulkyn och det blir ju lite tungt. En pigg Freja och lätt vagn blev lite jobbigt för mig i början, hon hoppade och studsade lite de två första varven för hon ville ju springa fort, vilket jag inte ville då det var lite hårt i backen på vissa ställen. Sen lugnade hon ner sig och sprang mer sansat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar